Friday, February 25, 2011

Tiap kali kau pergi ku selalu menyebut namamu
Aku merasa dirimu amat penting bagiku
Ku sudah berfikir betapa pentingnya cinta dan kasih sayang
Namun...
Cinta dan kasih sayang tidak akan ku lupakan

Hatiku sering berkata bahwa aku mencintaimu
Apapun dugaan yang diberikan, aku tetap teguh...
Kini tibalah masanya untuk aku meluahkan segalanya
Aku berkata, aku tetap sayang pada dirimu hingga ke akhir hayat
Walau ku sering kali di sakiti ku kan tabah menerima segalanya
Hidup ini penuh bermakna jika kita berdua mengharungi kisah percintaan bersama

Kau dan aku sama – sama mencintai...
Di taman bunga banyak dihiasai dengan bunga – bungaan...
Kita berdua bagaikan bunga – bunga tersebut...
Jika bunga tersebut layu, berakhirlah hubungan kita...
Ku mahu kita berdua kekal hingga ke akhir hayatnya...
Dirimu tetap di hatiku hingga selamanya...
Dirimu tetap di sisiku hingga selamanya...
Ku mahu kau tahu, ku kan terus mencintai dan menyayangi dirimu untuk selamanya...

No comments:

Post a Comment